Friday, December 25, 2009

makan malam~

assalamualikum.
hye.huhu.saje nk cite pasal makn malm tadi kat KFC je.
tibe2 plak ayah aku ajak makan,maybe lauk dh habis kot.
aku apelagi on jelaa kan.yeah!kfc pon kfc laa.ok ape.

aku rase mcm best sangt kot tadi coz aku rase aku punye mkn malam tu dihiasi dgn perbulan dgn ibu bapa laa.
mcm sesi kaunseling gitu.ni semua ckap pasl pmr laa.bincang pasal masa depan aku.bincang pasal dimana aku akan sekola next year.duhh,ckp pasal bnde tu aku dh gabra(ayt baru) dah.nak sgt masuk tapi at the same time rase mcm X NAK plak.ramai je dah mmbuktikan kalu duk asrama pon dapt je skor SPM n pergi overseas.like akk MUSFIRAH,pergi Egypt buat medic plak tu.sekola dola said jee.
hrmm.sungguh gabra.tapi,kalau ade rezeki aku amik je laa mane2.x kesah mrsm or sbp or x dapt langsong!
bersyukur je laa.sekola dol said pon best jgak sbnrnye.cume perangai budak2 yg x tahn la.huhu~

then,ckap pasal sekola2 yang bagos dalm pmr nii.mak aku punye la marah wartawan coz asyik sibuk nak show kan sekola2 sbp yg cmerlang.mak aku ckp "dah tentu laa sekola2 cmtu baek,patutnye tunjuk2 la sekola luar bandar yang cemerlang ni haaa.apelaa..'
haha.aku tergelak je laa.pendapt masing2 kan.heee.bapak aku punye pandai psal bab2 sekola ni.die punye jalan2 pelosok nak pergi semua ayh aku tahu.huhhu.kalu ckp mane2 je,'ala dekat jalan tuuu.alaa,dekat jalan ni...' bole tuka kerja bapak aku ni.jadi tourist guide pon cantek!huhu~

aku punye laa excited nak tahu aku nye gamba mask new ke x sampai beli surat khabar kat kedai india blkang kfc tuu.haha.bapak aku marah aku! "kau ni,kan internet ade,kau click je la bahagian pendidikan tuu,kang semua keluar laa' adui~ mcm kene penyepak je rase.malu jee.ayh aku yg dh brumur ni pon lagi pandai.haha.aku bukan ape,aku just excitedd sgt2.aku ckp 'apelaaa ayah ni!!bukan nak bagtauu.Ami terlupa laaa~hee.' ayah=' ape yang kau ingat ni!' :)

aku order X Meal jee.makn punye makn,sembang punye sembang.. smpai aku balik mase kfc tu dh nak tutp dah..dari pkol 9 sampai la pkol 10.30 kterog lepak.haha. lepak? pelik.biasenye lepak bersame kwan2 kan,maen gitar semua.tapi kalau versi aku lepak dgn keluarga lagi best! x tau la knape.lantak la kalau diorg nak ckp aku anak mak ke ,anak bapak ke.dhtu,korg anak ape?harimau?kucing?

hahaha.yang x bole bla,mak aku asyik puji aku jee. 'wah! MACHO la kau pakai sweater ni.nmpak jantan skit.' haha. aku punye la x tahan malu+suka pon ade. aku ckp 'ala mama ni,ni baju abang laa,baru keluarkan dari almari tuu.berhabuk2 dah ni...' mama='kan mama dh ckp,semua bju abng bole guna lagii,laen kali jangan buang2' aku pon mcm angguk jelaa.sbnrnye nak sgt mcm beli baju yg sndiri yang best2.tapi xdapt plak.huhu.xpe2.

betul la ckp audi & rafiq.
sbnrnye hadiah ntuk PMR ni x payah pon xpe,just for semangat lagi ntuk terus belajar.
aku just dh bersyukur dapat keputusan baek.
at least,i still have my mon,dad n siblings yang supportive,ambil berat n masih sayangkan aku.that's all.
you can't buy them.<3



kalu la aku jadi lelaki nii.peh! <3

p/s:walaupun venue die dekt kfc je,tapi aku rase mcm percutian paling best pulak.muahaha.XD
     kesian Iman duduk diam je mase aku ngan parents borak2.budak2,mane bole campur hal dewasa ;)
     aku rase mcm nak amik gamba je aku pakai sweater tu.tapi,kalu aku post kang,ade yang x tido mlm ni.
     huhu :)
     aku nampak fadhli tadi.rilek je rambut serabai!hoho.

6 comments:

RAFIQ RAFFEE said...

yesss! masa mcm ni lar ko kene curi happiness tu lebih skit dari sibling ko yg lain..sbb nnt next year dok asrama nnt da x dpt merasa...ni la time nak gain Happiness!

Plug of Happiiness!huhu

Legacy07 said...

huhu.
ok rafiq!
nnti aku cium adik aku puas2!
muahahah XD

Syahindah said...

hihi..najmi, cute la gambar anime tu...^0^

Legacy07 said...

huhu.
biase ahh.
:)

Anonymous said...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Legacy07 said...

who are you MR. anonymous?