Tuesday, December 29, 2009

habis sudaa ;(

kini,secara rasminye.
tuition sudaa habis.
isk,sedih betol
nak belaja lagi ouh.
tapi xpe,jangan bnyak2 sgt.nnti lupe plak.
just revise balik ape yang diajar.
n remember!setiap hari engkau orang kene belajar!
maksud aku activekan balik otak kamu  yang asyik relax sajeee tu.
jangan asyik nak enjoy je keje.
tapi,jangan la belaja je.rileks skali sekala pon boleee.
nanti jadi gile kang asyik study jee.duhh(-____-)
we've to prepare.Next year will be more tougher.
yes,aku ckp je orang.aku pon same jee.
TAKUT MENANTI kan kalau dapt offer sekola mane2.
kalau x dapat x kesah pon.
kalau sekola SBP or MRSM mane2 pon,kalau x study,x jadi jugakk.
(ayat cm kenal)
lebih baek sekola biase kalau itu yang terbaek buat kite.cehh2.
rezeki ade di mane2 :)

dah2,cukup.ey,nak bgtau hari Khamis,bersamaan 31/12/2009,bersamaan juga 14 Muharram 1431
kami,Nordin's family off to PD sehingga hari 3 Jan.
ye,aku tau korang akan merindui aku.xpe,aku mengerti.:D
duhh,ade ke nak buka sekola,Risda company yang bapak aku keje tu nk wat family day?!
dahla mse tu kwan2 aku balik asrama,i mean kwan laki laa ;) haha.

xpe,esok aku ucap selamat tinggal dekat semua orang esp dak syimir jiran aku.huhu :)
ohoi,bnyak cabaran menanti tahun 2010 (^^,)

p/s:semoga anda semua tabah menghadapi semua dugaan. :)

salam~

3 comments:

RAFIQ RAFFEE said...

ok2 gudluck...usya2 awek..haha bye2

Legacy07 said...

aweks?
nnti aku recommend sorng kat kau.
haha.
x nak aku!!.dah insaf laa :)

Syahindah said...

Get ready for the challenges in 2010...!! ^^