Friday, December 18, 2009

Awal Muharam yg penuh berkat :)

assalamualaikum(x pernah wat sbelum ni)

first of all,alhamdulillah,syukran kepada Allah S.W.T yang telah membenarkan aku bernafas sehingga sekarang dan msih menulis blog ni.amin.

ye,sudaa masuk tahun baru dlam kalendar Islam(Hijrah).
tadi,sempat pergi masjid coz nak bace doa akhir n awal tahun.:)
di masjid ade Sambutan Maal Hijrah peringkat negeri Melaka.TYT Khalil Yaakob pon ade.
tpi,x brmakne selame ni aku x pergi masjid eh!nak amik berkat sikit.huhu.
aku berharap,memohon akan menjadi insan yang lebih baik pada tahun  baru ini.
insya-Allah,tetapi,itupun dengan keizinan Allah S.W.T.

mula2 tgok bola MALAYSIA VS VIETNAM.dahtu,tibe2 tringat plak pergi masjid,terus mningglkan bola kesaynganku itu.wawa~sedih jugak.tpi,xpe.
last2,tgok Malysia menang.pehh,mula2 x caye adik aku a.k.a sewel tu ckp.paling x bole bla,ayah aku bukan maen semngat sokong Malaysia,siap kritik2 lagi.haha.orang lame la katekan.EMO skit :D
tgok berita tv3  baru dpat confirm malysia MENANG!*aku bangga sikit je.game x best.:)

cerita psal berita,keluar plak pasal keputusan PMR.gila ahh,24 DIS ni!!
dah la mase tu aku tgh tgok ngan ayah aku,mula2 la ayahndaku tu ungkit2 pasal hadiah.
haha.

"nanti pergi sendiri eh?ala,waktu pagi,pegi la ngan kawan2.baru ade STYLEE!x macho la bapak anta.haha"

"haha,yela ayah.takot seyhh!!arghh!!"

"Ha,nanti kau msg la ayah mcmni, ="kotakan segala permintaan yang ayah telah janjikan dekat Ami." barula ayah tahu ko dpat 8a,ok?"haha.

"haha.ade plak cmtu ayah,yela2 nnti ami msg mcm tulaa.jangan x kotakan janji sudaa.hehe..:)"

"no problem!semua ditanggung beres!"

aduh,macam2 la bapak aku ni.mcm2 perasaan ad serng ni. aduai!!!excited ade,takut ade,nak terkencing ade,oopss,itu laen cite.*non of your bussiness!

p/s:ouh,pasal tusyen tu.bnyak dh berubah tarikh die.cikgu2 semua ade mcm2 hal.adoi!!!
xpe2.SABAR SEPARUH DARIPADA IMAN :)

                                          :: Iman itu nama adik aku.haha :) ::

                                               

10 comments:

RAFIQ RAFFEE said...

perghhh when ur papa get promise..hahaha, tp ko mmg bole punya lah wei...uhuhuhu

Legacy07 said...

amin,amin,amin :))

wawa said...

ur dad promise ape ntok pmr?

Legacy07 said...

promise?
motor sebijik.
handphone sebijik.
kasut bola baru sebiji(adidas).
tajaan makan n minum sepanjang hidup.
huhu. :)

Syahindah said...

Selamat menyambut Maal Hijrah...^^
(sori lambat, baru dpt connect la..)

Legacy07 said...

huhu.
xpe2 :)

~CikSalihah~ said...

waa,,beznye.
nnt da dpt hadiah 2,,ko share ngn aku tau..
hahaha...

Legacy07 said...

haha.duhh.
itu HARAPAN aku je.
mcm la dapt.kuang2
:)

japan said...

CONGRATEZ 8A PMR...!! =D

Legacy07 said...

yeah!~ :)