Thursday, December 10, 2009

geram+x tahan+gila+makin handsome

apabila hati mula berasa  tak tenang
apabila badan berasa gelisah
apabila tangan asyik menggenggam air soya+coklat murah langkawi
apabila mak berkata "najmi,tolong mama jemur kain?"
apabila ayah berkata "jgn membazir elektrik main com"

aku bengang.
tolong tu tolong laa.mane bole melawan.
i've to do the houseworks.

tapi,the problems that makes me crazy is jealous.
jealous?
a strong verb that can destroy you.
ape yg aku nk cube ckp ni?haiyo.stupid ahh.

act,aku mmg x tahan,gatal tangan,otak gatal
nak belajar laa.jealous tadi tu coz tgok kawan2 dh mule belajar.
then,aku fikir,adakah aku ni akan terlambat if x belajar skrang mse cuti sekolah ni?
adakah aku akan jadi lembab mase naik sekola nanti?
lebih2 lagi if aku kene compete dgn budak2 pandai dekat asrama.
*insya-Allah,bole masuk :)

serious aku rase mcm  x nak tertinggal.
but,still aku kuatkan diri belajar sendiri.
yg boleh faham Bio shje.itupun,sikit2 je laa.
coz ,sub tu mcm SN form 3 punye.best ahh.:)

serious,kat alor gajah x de tusyen centre yg ade for form 4 next year.
apedaa.ermm,maybe tu la x dpt g tusyen ouh.
tpi,aku ade bce blog kwan aku ade tusyen,tapi dekat Melaka sane.jauh dowh.

bagaimane nak handle masalh ni?
aku try dengan:

  • Bace novel Eng yg Q-yum(brother) belikan

Title:Percy Jackson and the Lightning Thief
Author:Rick Riordan
boleh tahan.sedap bile bace.
nak improve Eng la katekan.:)




  • Bace blog budak2 pandai esp yg bagus dalam BI.

kagum betul bile diorg tulis mcm pro ahh.hebat ouh.
aku tau diorg tulis just sempoi2,x payah nak fikir bnyak2.
but,still sedap bace.:)


  • DENGAR LAGU DARI YOUTUBE <3

ade sorg kawan rajin kasi aku link lagu yg best2!
best kawan ngan die.hope still keep in touch.:)
TRY DENGAR

haha.lagi satu layan Idola kecil dowh.Dayana aku x bleh lupe.XD
mmg pelik.

ade jgak tgok cerita Korea.
SS501 solo collection drama.
member2 dalam tu semua bajet hero je.
tpi kat luar mcm lembut skit.
tpi,fan diorg  ape kesah.janji hensem.
tula bdak2 zaman skrang.haha.:)

ey,nak buat benda laen!
rase mcm rindu la bile aku pening mase study dulu.
poyo kan?yes,I am.
takot nnti terkezut bile next year.

JEALOUS+BORING+WORRY(result)
they still in my body.help me out from here!!

*this post is not related  to anybody.just my bad expressions.




















2 comments:

SMardianaMS said...

'terkezut'.. haha.. tu cikgu rosni nye lah! haha.. ss501 : peminat smue mmg tgk ke'hensem'an diorang je.. stuju 100%.. anyway.. best la bace blog ni.. banyak kali ktawe.. bagus2! teruskan.. Gambaremasu! (^_^)

Legacy07 said...

toce2 :)