Wednesday, December 22, 2010

sabar separuh daripada iman :)

dengan berbekalkan handphone jenis BALING ANJING,ANJING BOLEH MATI ni,agak senang kerja aku
berhubung dengan kawan.tapi satu je masalah now,battery macam bengong.mase call la nak low battery.
then,if na sms,full pulak.mak aihh,bikin bengang la lu brader.cubelah berbakti kat tuan kau ni skit.
adekah aku bercakap dengan handphone ? HAHA.sudah gilee ni.

yaa,aku memang suke bercakap seroang diri.even my family notice this.
mama,ayah,iman.haha.tapi mereka act that they never know.yelaa,mereka tahu najmi is still okay lagi.
yelaa,cakap sorang2 ni best laa.we can express everything.nak practice cakap dengan awek ke,merungut ke kan?

eh,back to topic,handphone.yaan,if aku dibekalkan dengan kesabaran yang hakiki,boleh la tahan sampai tahun depan yee.because i will get the new one.ouh my ! tak sabar gile.but,tahun depan ? SPM ?
not really will enjoy my future phone :'(
it's ok.boleh jadikan satu semangat nak belajar.haha.lebih baik abang aku ugut aku.

'najmi,kalau kau tak dapat straight A's ,jangan harap kau nak sentuh handphone ni.'

haa,kan senang ? tapi nanti belajar sebab nak dapt handphone.bukannye nak ilmu.hampeh la kau -.-
yelaa,credit to my brother yang dah offer aku macam-macam.untung la wey dapat brother kat overseas.
HELL-YEAH (!) haha.aku macamane nanti ye ?
nak jugak berbakti kat adik aku sorang tu,IMAN.hmm,die now dah ade everything.just tinggal study jee.
study la baik-baik Iman . kau tak dapat 8A siap kau.

enough said.I'm waiting for you.IPHONE :)

look at this.
pretty awesome right ?


No comments: