Thursday, December 16, 2010

bom meletup ke ?

adeh,luahkan.
sumpah aku bengang tahap beruk  tadi pasal kerja komsas bm ni.hamsap betul
penatpenat aku salin sinopsis full.tibe2,kawan2 cakap kene buat bab demi bab !
omg,habis dakwat pen aku.
lagi satu ni ha,nak pergi rumah fahmi.wth.susah laa.hadeh.harap berbaloi-baloi la pergi rumah kau apek.
aku dah la frust kerja Bm ni dengan kerja RND tu.wahh !
memang baru sekarang nak buka sekolah baru terasa tension semua.wahduh (!)

plus,handphone bengong aku buat problem.lepas ni tak dapt la nak connect with friends.sorry okay :(
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,HECTIC LIFE !

1 comment:

PC1667 said...

Heh. Apa susah. Gunting je la sinopsis tu ikut bab. Pastu tampal kat kertas baru. Tambah tajuk je Bab 1, Bab 2, Bab 3 dan seterusnya. Tapi ni idea orang malas je la. Heh.