Saturday, December 18, 2010

one full day

salam.
hari ni memang full satu day aku ikut shopping jalan2 with my mom and brother,Iman.memang ye,aku selalu keluar dengan family members ? anak manja ? ouh,tidak.aku selalu je keluar dengan member kan,cume keluar ngan family tak payah keluar duit tahu :D

oklah,mule2 arah tuju nak pergi beli buku aku,then tukar tempat nak pergi PCEXPO.fuyo,dah tukar nama kau tahu,dulu PCFARE.haha,sape kesah kan,datang sane beli barang computer gak.
ni datang PCEXPO tak lain tak bukan nak beli adik aku nye notebook.bapak best baru darjah 6 dah dapat notbook.kau tahu,aku jelous tahap tak tercapai dek akalmu laa (!) rilek je muke kan dapat notebook.

sabar sabar.najmi.ade hikmah semua tu ;) ade orang kate la kann.haaa,now baru pergi tesco beli buku BI.
biaselaa,nak dekat buka sekolah baru nak terhegeh hegeh cari.tapi,buku tu mmg baru keluar pun.tak bole nak buat ape :p
then,ade sorang abang,agak agaknye muke aku memang dah nampak matured,die panggil aku abang.haha.
biasela jual produk.terus die tarik tangan aku sapu die punya ubat yang macam bedak sejuk tu.haha.
aku pun layan je laaa.lepas die sapu, tempat tu terus putih.elehh,tipu jee.mcam bedak sejuk je aku tengok.
tak dapat de jep nak suruh aku beli produk kau.aku PENGGUNA BIJAK.wahh.(!)

and then,important ni.esok my sister's birthday.haha.so,we're ahead to tesco yang baru tu kan.adehh,semuanye tesco.boring betul.we wanna buy present for my sister.
fuhh,lumayan wa cakap luu.untung akak aku dapat mak aku yang baik ni.*jealous lagi.

p/s: tapi segaa kejealousan aku hari ini akan berbalas 3 BULAN nanti.hehe.
       terbaik wok (!)

1 comment:

Anonymous said...

MNa: Salam! wa.. hari yang same, kakak kte gi pc expo.. kte pun ade gi tesco.. populer ke?? nak carik buku bi jgak; buku teks poem & shortstories tak jmpe.. nak siapkan hw x susah..abg yg sapu bedak tu, kte ade lalu kat dpan die jgak.. kat dpan pintu masuk, kan? tp,mak kte angkat tangan tande tolak pamplet yg die nak bagi! haha.. ape2 jela.. asal tak terserempak suda.. he! (^_^)