Friday, January 15, 2010

rezeki :)

amin.pagi jumaat dapat berita gembira.
alhamdulillah.mule2 start mase bace ya-sin.
dah la aku smpai lambat,tergesa2 plak tu.tros amik ya-sin then bace.
khusyuk ni.tibe2 wan plak datang.tepuk2 badan aku.

'tahniah mi,SBP dpat.'

aku pon blur2 je mase tu.apokobondo budak ni cakap ni?! aku tengah bace yasin la wei! *bajet
aku pandang sekilas then senyum.pastu bape minute tu wan pon bla,cari mngsa2 yng die nk gtau.haha.

hrmm,ckp psal wan,kesian die x dapt mane2 sbp.die dah check dah.x de rezeki kot.
tapi,lepas tu kteorng g lab.smua orng pon suke ahh nk tngok result dieorng kan.
bile bdak ni smua dh check,smua pon buat kerja sndiri,on9 FB.tibe2 je..

aku dapr rmc,aku dapat rmc,aku dapat rmc,aku dapat rmc!!! *stail jerit orng x pernah makan setahun
woi!!! sape la yang terjerit mcm orang kurang vitamin soya bean nie!!! anggapanku memang tepat.die.
wan semangat haa dapt masok,excited gile die.huhu.tapi,malu dowh kalu aku yang buat cmtu.
ko bayangkan aku cakap eh...

'aku dapat selandar,aku dapt selandar,aku dapt selandar.bye2 semua.saye x dapt jumpe korang dah'

tak ke aku ckp mcm LANDAK je.negeri sndiri laktu.wahduhh.~
papepon,kteorng smua mmg happy la.then,ade kawan aku ni haish die ni pandai tapi x nak amik peluang.
menangis plak tu memikirkan die ni nak pergi ke x SBP.dah mcam nangka busuk.err,betul ke?huhu
haiyoo cik genius,jgn lepaskan peluang.once in your life.bole dapt lagi ke?hrmm,tapi kalau ade halangan yang x boleh dielakkan,terpulang la.it's your choice. :)
lagipon,anda mmg bijak walau study di mane2 pon.so,no worry la.senang cite :)

then,aku pon ade la jumpe cikgu2.terserempak.bgitau mereka.mereka pon happy :)
 ayat popular selalu keluar dari mulut cikgu2...

'nanti kalau dah pergi sane,jangan patah balik sini plak tau!'

haha.tu jela yang keluar.aku pon dah naek takot dah.kalaula aku jadi mcm abang Ayad tu,haish.mesti malu.aww~

ok,lepas tu,kteorng pon melangkah keluar dengna hati yang riang!tapi,masok daftar bulan 2 la.lmbat lagi.ni yang kene belajar betol2 ni. :)



SBPI SELANDAR,JASIN,MELAKA
solok sikit tapi bagos :)

p/s:will not forget you :)

2 comments:

RAFIQ RAFFEE said...

excited ko eh? aq masih dilemma nie.....larncious tol larh...ahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..huhu geran aq dowh...mls aq tulis kat blog..agaga

Legacy07 said...

haha.ko rileks je rafiq.
best dowh skola tu.cube la check website diee.serious!mane ade kampung sngt.skola hebat!

ko tulis je .sape yng peduli.haha.