Monday, January 25, 2010

11.10 p.m

hey,kenapa kau lain sangat?
kenapa mcam dh bertukar menjadi pasif?
senyap je.
haish.ade masalah?
ke memang sedih sebab terfikirkan nak tinggalkan dol said?
or memang pertukaran emosi mase usia remaja?
ntahla.
xde,just nak tanye.
maybe betol kot anggapan aku.
____________________________________________________________________

lagi bape hari je tinggal.
sekola baru bakal muncul.
harap dan harapan aku agar dapt la aku beljar dgn terurus  di sane.
kalu kat rumah,hampeh!
aku mengharapkan suasana berlajar yng lebih baik,
kawan2 yang lebih baik,
guru2 yang lebih baik,
membiasakan diri di sana dengan baik,

dan keputusan yang lebih baik.
everything BAIK la.:)
yes,moga Allah sentiasa mendengar harapan aku,
dan aku akan berusaha ke atas itu!
amin (-__-)


6 comments:

Syahindah said...

Amin...harap2 semuanya baik...
Jgn risau, najmi kan baik, insya-Allah dapat kawan yg baik jugak nanti...^^

Legacy07 said...

amin :)
fatin pon sme.huhu.

Syahindah said...

Ooo..yg lain mcm tu merujuk kat kite la tu eh...? Hah? Ke, kite je yg perasan..hehe...

Legacy07 said...

haha.
erk?
ntah la ~
huhu :)

QYM said...

all.da.best.OK...stay.macho.kat.sekolah.baru.nnt..malam2.klau.nak.g.toilet.bawak.lampu.suluh...yg.penting.JANGAN.PANDANG.BELAKANG!!!....HAHAHAHAHAHAHa

Legacy07 said...

haha.siot ko.
okeayh. !:)