Sunday, January 3, 2010

family day :)

Salam~

Khamis 31/12/2009


Alhamdulillah,selamat sampai di port Dickson ni haa.sebenarnya dekat sini bukan p.d,tapi dekat Tanjung Tuan la.pehh,dekat je dengan tempat abng aku punye PLKN.haha.hampeh betul.act,nama tempat ni Tanjung Tuan di area PD.hrmm,sampai je dalam pukul 2.30pm .wow!sungguh panas.tapi,aku sempat bodek mak aku pergi pantai jap.haha.saje je.ramai siot mandi.aku act x tau la.since aku darjah 5,dah dengar air pantai ade babi laa.air pantai tempat buang sampah la.isyy,sejak tu aku dah x mandi ouh.geliii~tambahan lagi air die dah la hitam.wekk :p tapi aku x brmaksud semua pantai kotor,tapi aku was2 la kat sini.then,petang tu adik aku nak la sngt mandi swimming pool.HUHU.petang tu mcm xde smngat je nak mandi.malas laa.dh la ramai orang.yukk,tngok ramai2 mandi +air die mcm keruh semcam je.aku 100% yakin yang air tu hasil daripada daki2 manusia yang terdapat kat dalm swimming pool tu okeyh..



serious,makanan diorng memang sedap gila!
5 star beb!



ke kanan

ke kiri
tau saje la lelaki pandang mane.:D
isy2,jage mata ooii.
astaghfirullahalazzim (-___-)

Then,malam tu ade countdown.yeah!bunyi mcm best jee.tapi lame gilaa nak tunggu ouh.duduk kat dewan makan tu dari pkol 9.00 smpai pkol 12.00.dengar makcik2,pakcik2 yang suara sedap gilaa tu.mmg bole kalah siti nurhaliza.serious.ala,biasa2 je.fireworks tu semua.aku rase boring siot.rase mcm nak balik rumah online je.LAGI BESTT!!



Jumaat 1/1/2010

Yooo!pagi tu ade sukaneka.hehe.mcm budak2 je acara die.lari dalam guni,isi air dalam botol n mcm2 lagi laa.hrmm,aku nye part best ouhh.haha.acara aku BAWA BOLA TENIS GUNA DAHI.wah!serious kelakar.lol. Ia melibatkan dua orang of course.fuhh,naseb baek dapat budak laki.pehh,tapi ade girl ni same group ngan aku.wow!haha.naseb baek x kene ngan die bawak bola tuu.rafiq,girl ni memang CUN habes ;) break for SOLAT JUMAAT.

Malam ni pulak dah jadi mcm pertandingan karaoke pulak.pehh,aku dahla allergic dgr orang2 tua nyanyi.diorang nyanyi sedap yang amat.tu x bole tahan tuu.mengancam beb!

Lagu diorang nyanyi lagu lame2 plak tu.tapi,ade yang best ade yang x best laa.lagu2 evergreen mcm YESTERDAY-THE BEATLES pon ade.plus,parents aku pulak tu yang nyanyi.wow! that’s one of my favourites. ^.^

Dh dengar,bosan2.aku trpikir.asal la x de lagu Korea.HAHA.best dowh kalau diorng buat korea nye karaoke.peh,mcm lagu LOVE LIKE THIS-SS501 ke,MURSHMALLOW-UI ke.wow! UI tu dah la comell! Lantak la x paham ke ape,janji melodi die best.

wewitt ;)

anak mak.biaselaa.huhu

jeng,jeng,jeng :)

SABTU 2/1/2010

ermm.rase mcm best sikit coz ade maen Futsal.tapi,malang betol.kalah la.lawan ngan team budak2 besar tu.memang la kalah.hampeh btol.


(man in the red short)
haha.gila lawak.
disebabkan KEMISKINAN hidup.
so x duit nak beli kasut.
maenn je laa.
hentam sajee pon.
akibatnya,kaki aku mcm kene tarah ngan pisau je.
gila BANYAK luka.akk aku ckp

'biaselatu,cakap lelaki,mesti ade parut'
'eh,aku x cakp ape2 pon.kau plakkk!!'




they are MINE!
cehh2.xdela.
kiri:SISTER
kanan:friend of her.NABILA


finally,last kopek.
aku?
sebelah kanan.atas prmpuan brtudung hitam.
say cheese!(asal cheese?asal x chocolate ke?)

then,makan tengah hari pastu packing balik rumah.weee~
sedih ouh.semua dh x bole on9 dah.geram btol.ergh!

-gambar2 di atas adalah HAK CIPTA TERPELIHARA-

*ASAL KAU X TUNGGU AKU!!!


-the end-SALAM :)

4 comments:

RAFIQ RAFFEE said...

best gak family day ko nie....erm, wei kalo ade awek asal ada name aq lak?hahahah siot jeaaa eh.....npe? cun ea? nape x usya usya usya....ahhahahahhahahahahhahahhaahhahahah....

Quyyum said...

this.year.family.holiday.yang.paling.lame.kot..sampai.3.hari...wahhh,rindu.ricardo.beach.tanjung.tuan..haha

Legacy07 said...

rafiq:HAHA.sjae je dowh.sje nak recomend kan.xpela rafiq.aku dah ade laa.cehh2 :)

Legacy07 said...

ayum:betul altu.lae kot.tapi,best laa :)