Thursday, January 12, 2012

Gigi.

pandai kucing jaga gigi tak rosak.erk.

salam.kali ni,dah masuk kali ke 3 aku tampal gigi.aku ingatkan this will be the last but ade lagi satuu.
dentist cakap gigi aku ni da tak kuat,boleh pecah if lama-lama nanti sebab dah takda saluran darah dah.
wah,bunyi menakutkan.mana taknyee haritu infection sampai nerves memang laa.sakit gila :'(
Aku kena jumpa doktor 2 bulan lagi which means bulan 3 ni.woo.
pastu baru dia kasi surat pergi buat Crown dekat Ayer Keroh Ape tu crown ?
crown tu proses die 'wax'kan gigi aku dan sarungkan supaya gigi ni dapat kekal lamaa la.lebih kurang macamtu.
sedih doe sebenarnyaa.yelaa,aku baru 18 macam-macam jadi.bersyukur la ni gigi je.no big deal sangat.
haihh,aku harap tiadalah part badan yang lain jadi macam ni.ujiaan :/

p/s:okay,still bersyukur :) Allah bagi ujian. Jangan lupa,gunakanlah Colgate :D

No comments: