Monday, May 2, 2011

Semangat sangat -.-

salam
haiyo,semangat betul aku nak balik sekola.
sampai tak tahu bile nak balik -.-
kesian abang aku,mak aku meyakinkan aku bagai nak rak.

'Isnin laa.isninnn.degil betul'

'kau duduk la dekat sekolah tu sorang-sorang,hish! '

nak sangat aku duduk rumah lama lama.haish.sayang betul la tu * hehe

dah dah,itu hanya selingan.tiada benda nak cakap.
but lately,ade beberapa perkara yang telah ubah hidup aku.
my soul.

kau.terima kasih ye.rase kerdil nak dibandingkan dengan kau.
dari dulu lagi.lagi lagi waktu exam macam ini.
tak layak betul.kenapalah aku macam ini -.-
main main.teruk laa.ok, kau. tc :)

I accept your changes.I hope we'll meet again.

what SOUL ?
ouh,biarlah tuan punya diri sahaja yang faham yee.
best ke kalau ramai tahu cerita kau ngan ehem ehem  ?
kau suke ?
bagi aku tak langsung.
populariti murahan.
erghh,tibe tibe rase bengang dengan golongan yang suke attract people.
sabor sabo.

plus,dengan tak berapa nak studynye duduk dekat rmah ni.
sumpah lagho semua bende kat rumah.haish.
aku dengan game je memanjang.
this thing wasting my time.
but,it's still my fault :(



ouh,my new image.nak tengok ?
*perasan hot,macho jela kau -.-

haha.lebih selesa yaa ;)

*doakan midterm SBP ni Najmi Nordin cemerlang resultnya yee :)


BLOG CAN BE DEADLY.WATCH OUT YOUR WORDS :D


No comments: