Sunday, March 20, 2011

pengorbanan.




alhamdulillah,selamat hantar mama,akak dan iman ke airport.hopefully everything will be alright along their journey to Japan.why I'm not joining them ? rugi sebab sekali seumur hidup pergi ke Japan ?
ouh,aku sanggup berkorban *poyo
don't you think kalau aku follow lagilah tertinggal aku dalam pelajaran.homeworks confirm berduyun-duyun macam ikan duyung.haritu punye Hk pun dah kelam kabut.haishh,tak kuase eden.
takpelah kalau bukan rezeki aku pergi Jepun sekarang,maybe lusa tulat or kalau ade rezeki further study Jepun.ye tak ? AMIN banyak2.


family aku pergi bukan untuk misi menyelamat ke hape yee.
abang aku nak graduate dahh :D


ok now,dah lupekan angan2 ke Jepun if study pun entah ke mana.kat situ  juga la kedudukan kau,nombor kau still the same najmi oi.taknak berubah2.do something EXTRAODINARY for your future.
sacrifice something to get the rewards.
the upcoming exam is on April.seriously I want a change.promise myself.
see you soon.salam alaik :)

No comments: