Monday, February 15, 2010

H.I.L.A.N.G

Hati ini telah bersatu,berkumpul di perut bumimu
Hati ini telah berpadu,bersatu memikul beban dakwahmu
Hati ini telah mengikat setia untuk mendaulat,mendukung syariatmu

Di alam maya,maka Ya Allah,eratkanlah ikatan yang ada,
maka Ya Allah eratkanlah ikatan yang ada
Kekalkan kemesraan yang ada,tunjukkanlah jalan yang benar.
Tunjukkanlah dengan cahayamu,tiada malam terangi alammu,
Hidup suburkanlah dengan ma'rifahmu,
tapi jika ingin mematikannya,matikanlah sebagai Syuhada,dalam perjuangan menegakkan agama yang mulia
dalam perjuangan menegakkan agama yang mulia

::Doa Rabitah Hati::

p/s:Terima kasih adik Aiman,kau telah menyedarkan aku
selama ini
aku lupa,lalai,hilang
alhamdulilah
bersyukur aku bertemu kau
budi pekerti kau memang aku kagumi
budi bahasa mu buat aku terdiam
mengenang hari esok
mengharungi perjalanan hidup.

semoga berjaya di dunia dan akhirat
Syukran AIMAN :)

5 comments:

SMardianaMS said...

Siape Aiman??

Legacy07 said...

aiman?
die adelah adik yang berada di form 2 skrang.
kuat agama dan saye sungguh tabik die walupun form 2.
:)

Syahindah said...

sangat menyentuh sanubari...;)

Legacy07 said...

uuu.sedih2 :)

Legacy07 said...
This comment has been removed by the author.