Friday, February 12, 2010

asrama,sekolah,kawan-kawan :)

salam.
alhamdulillah ,semua ok je.baik2 sahaja.
xde pape buruk yang berlaku pon.tapi,best la wei.
erm,first week orientasi.gile lemah aku.programs2 die kureng best skit.tap enjoy shaje ngan bdak2 baru.
kawan-kawan baru :

AQMAL(power BI)
HAZWAN(kaya beb die)
AZMEER(teacher kamariah's son)
LATIF(tembam)
ABENG(oo,pencabar bola aku)
BEN(pendiam skit)
MATZAM(GENIUS,budak baru cm aku,tapi pandai gilak,nerd skit.ey,banyak!))
SYAFIZAN

laki kelas aku sikit je.prempuan belambak la.rimas dowh.ramai sngt pompuan.bapak ahh.
menggedik je.xpe2,cool je.BUDAK BARU le katekan.

haha.LAWAK le bile budak2 laki2 kelas aku ni.gigal2 skit.kelakar le diorng.untung aku dapt get along ngan diorng cepat.fuhh.terutamanye  dak FAMI.pehh.name die dah la MI kat blkang.tapi perangai cm tuttt.hahaa.rileks jee.

haa.skola aku cepat gile pekse kot.habis 1 mnggu orientasi terus exam.bapak ahh!
kelam kabut siot aku.dah le masok exam tu bab2 yng dah jauh.skola dol said dulu pun x jauh sampai situ.
tapi,alhamdulillah,sempat catch up ngan kwan2,snior2 dalam dorm.cantik ahh!!
haha,pastu result aku mmg gempak la.x penah dapt markah cmtu.tapi,standard le.budak baru.
kayuh dari bawah.nnti sampi le kat atas kan? hooyeah! tnggu le mid term nnti! :)

overall mmg PUAS le.tapi cuti bnyak HOMEWORKS.cpat siap cepat maen game.haha.

p/s:rase mcm nak beli buku revision AKAUN.sumpah x paham satu hapak pon!!
     aku dapt masok choral speaking beb!
     looking forward to participate in ROBOTIC :)
    
risau gile pikir masalah budak ni.adeii~
    

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.