Friday, March 23, 2012

Result SPM.

Dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha penyanyang.

Setelah hampir 3 bulan menunggu,tanggal 21/3/2012 merupakan tarikh di mana perjalanan hidupku bermula.Berbekalkan result yang tidak seperti dijangkakan,aku still bersyukur dengan rezeki Allah.
Yee,SPM is just one step closer.Permulaan perjalanan untuk masa akan datang.
okay,keputusan SPM --> 5A+,3A,1B+ Nampak tak B+ tuu ? nampak tak pleaaase la nampak dan tolong tukarkan jadi A- pun jadilaah. Hmm,takpelah bukan rezeki aku nak dapat straight A's dekat SPM kan ?
Kat Uni bolehlee lenjan 4.0 jeeew.wuu,macam hebat sangatlee kaan --'

Nak bagitahu jugaaaaak akunye result biarlah aku suka :3
A+
BM
BI
ADDITIONAL MATHEMATICS
PHYSICS
SEJARAH

A
PENDIDIKAN ISLAM
MATEMATIK <--- (ergh!)
BIOLOGY

B+
CHEMISTRY


Itulaaah dia resultnya,hasil aku selama 2 tahun di SBPI SELANDAR,bumi bertuah Batang Melaka.
Still,aku bersyukur if aku tak ditakdirkan masuk kat SBPI tu apelah jadi dengan result SPM aku kan ?
Lepas ni nak masuk Uni pun yang corok-corok hutan sikit biar ah jauh sikit tempat lagho ni huhu :3
Yang penting environment study tu ade baru semangat kan kan . Hmm.

Now,tengah meningkat usaha mencari scholarship yang masih 'fresh' macam jualan hangat jee.
Penat kot isi macam-macam dan akhirnyaa semua ditolak.Oh,alangkah indahnya if straight A's kan :'(
Tapi,just mohon mane tahu rezeki ade.So dont give up.Bagi nasihat kat diri sendiri jap --'

p/s:IM LOOKING FORWARD FOR JPA/MARA. DOA LAH BANYAK2 KAWANKU :3

1 comment:

Anonymous said...

wah...add maths A+, tp apasal maths A je??