Wednesday, February 1, 2012

Alhamdulillah

okay,thanks to Allah luluskan aku harini .lesen kereta dah bole buat oh yeah.mama cakap hari Jumaat la pulak.Hmm,fine fine.sabar.

Aku harap kali ni semuanya baik-baik saja.Tidak ada lagi dugaan yang menimpa.Aku tahu Allah kasi ujian buat hamba-Nya mahu tengok itu hamba ada beriman ke tidak kan ? Ya Allah,kuatkanlah hati aku ni menerima dugaan kau.Amin.

Dugaan ape ? dugaan CINTA? Hey hey dah tak layan cinta cinta ni eh. pergila kau jauh darikuuu.wah ayat akuu :p like seriously,not interested.yelaa for the time being kan ? Kau nak pikiak pasal cinta ni nak itula inila.wey abang2 kakak2 relax ehh :) semuanya dah adaa dah,yes kite usaha memang usaha mencari cinta tapi biarlah sekarang ni kita mencari cinta yang satu :)


Yeah,just sebagai satu peringatan.Ape yang aku tulis insyAllah akan jadi peringatan buat diri aku ni.
so dekatilah Allah dengan sebaik mungkin :)

p/s:Timbul keinsafan bila tengok pesakit-pesakit kat hospital :')

No comments: